Kod
<!-- Skrytpt losuje wartość proamienia r posiada dwie funkcje pole koła i pole kuli i wyniki wyświetla w tabeli -->
<!DOCTYPE html>
<html lang="pl">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<style>
td, th {
border: 1px solid #dddddd;
}
</style>
</head>
<body>
<script>
let r = Math.floor(Math.random()*100)
function polekuli(r)
{
return 4*Math.PI*Math.pow(r,2)
}
function polekola(r)
{
return Math.PI*Math.pow(r,2)
}
document.write("<h3>Wartości:</h3><hr>")
document.write(`<table><tr><th colspan="2">Pole</th></tr><tr><th colspan="2">Pormień r=${r}</th></tr><tr><td>Kula</td><td>Koło</td></tr><tr><td>${Math.floor(polekuli(r))}</td><td>${Math.floor(polekola(r))}</td></tr></table>`)
document.write(`Wartość zmiennej r = ${r}<br>`)
document.write("<h3>Wyniki:</h3><hr>")
document.write(`Pole kuli wynosi: ${Math.floor(polekuli(r))}<br>`)
document.write(`Pole koła wynosi: ${Math.floor(polekola(r))}<br>`)
</script>
</body>
</html>